OT: Co pocitac a vase oci?

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Červenec 11 14:41:30 CEST 2003

> Predchazeni? Rozumne rozliseni - 1024x768 na 17", 1152x864 na 19",
> mozna 1600x1200 na 21" monitoru.
Priznam se, ze v praci na Sony G520 21" pouzivam jen 1280, 1600 uz je
titerne ..

> Obnovovaci frekvence maximalni, jakou monitor zobrazi ostre - k cemu
> vam bude 120Hz, kdyz budou rozmazane?
Nevim, jestli to tu zaznelo ...
Toto samozrejme neplati pro LCD, LCD jedou na 60Hz vic je blbost ..

> Na oplatku se zeptam zase ja:
> Mate nekdo zkusenosti s klekackami? Kdysi to byla velka moda, pry
> uzasne zdrave. Je to tak dobre? Jde v tom vydrzet deset hodin? Nekdo
> mi rikal, ze vzycky po par hodinach zacal krivit zada, protoze
> klekacka nema operadlo.
Klekacku mam doma uz asi 10 let, je bajecna.
Je to dobra zmena po klasicke zidli na koleckach v praci.
Navic mam malou pidi-pracovnu a "nastupuji" na klekacku zezadu.
Vetsinu lidi napoprve odradi otlaceni kolen, protoze na to nejsou zvykli.
Ale kdyz si zvyknou, rozlozi vahu mezi pozadi a kolena.
Na druhou stranu, kazdy ma tendenci po delsi dobe se v zidli hroutit ;-))
Jen jednu vadu klekacka ma .. Neda se na ni sedet pri pouzivani volantu u

radek.karaffa na ct.cz