Tisk na tiskarnu na Windows2000

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 11 16:48:03 CEST 2003

  Zdravim!

  Zkousim tady rozchodit si tisk na tiskarnu, ktera je pripojena na jinem
pocitaci (pomoci CUPS). Puvodne tam byly Windows98 a fungovalo mi to OK.

  Ted se tam nainstalovaly Windows 2000 a zaboha mi to nechce chodit :-( Z
pocitacu s Windows tisknout lze, kdyz jsem etherealem snifoval provoz tak
dokument se zjevne na tiskarnu posila, ale ve Windows se "ztrati" a nic se
nevytiskne.

  Nemate enkdo zkusenosti s resenim stejneho problemu?

						Dekuji,
							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----