kompilace mplayeru

Pavel Benisek benny na vogel.cz
Pátek Červenec 11 18:06:25 CEST 2003

Ondrej Svejda wrote:

>[snip]

>[snip]
>
>Možná problém s LAME. Máte nainstalovány jeho hlavičkové soubory?

to me nenapadlo kontrolovat, ale na 90% ano (viz. nize)

>Gentoo neznám, takže toto mi nic neříká.

Jedna se o system na spravu zavislosti mezi balicky. Paramert --deep
rika aby prekompiloval i zavisle balicky.
Podezrivam system, ze problemy zacaly prechodem z intelu na amd, kdy
jsem se snazil prekompilovat co me napadlo, ale urcite jsem na nejake
komponenty zapomel...