dotaz stran KDE a manipulace s ceskymi nazvy souboru

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červenec 11 18:05:29 CEST 2003

Dne pá 11. července 2003 16:10 jste napsal(a):
> Proste mi to nefunguje v KDE - české znaky - soubory se tvari jako
> zamknute, nelze je kopirovat, ani prejmenovat. Mam PSYCHE 8.0, KDE 3.0.3-8.
> Diky za radu.

Některé programy si nerozumí s UTF, jinak pokud ten název byl vytvořen pod
linuxem tak jde číst bez problémů.
Doporučuji upgrade na RH9 je tam těch problémů kolem UTF míň, i když to ještě
není dokonalé. :-(

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |