Ad clanek na abclinuxu - 100Hz konzole

root root na birko.cjb.net
Pátek Červenec 11 19:44:31 CEST 2003

On Fri, Jul 11, 2003 at 02:16:12PM +0200, Debian User wrote:
> apt-get install svgatextmode
> Potom si dle potreby vyeditovat soubor /etc/TextConfig, tzn. vybrat
> odpovidajici graf. kartu (chipset), default rozliseni atd.

Diky, ale tahle vec se, pokud vim, uz dale neudrzuje a veskere definice
v TextConfig jsou dost "zastarale". Drive jsem ho pouzival, ale s novou
kartou (NV3, pred tim Voodoo3) mi prestal fungovat. Po hodinach hledani
fungujici kombinace chipset/modeline a podobne jsem to vzdal. Nic neslo.
Zajimalo me reseni pres svaglib, zminovane na abclinuxu, tedy aby se
pouzilo nastaveni z /etc/vga/*

Presto dekuji,
Dave Lister