Pomaly start linuxu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červenec 11 22:07:57 CEST 2003

> Odesílatel: Jarda Mikulík <jarda.mikulik na jetedata.cz>

Clovece, tak to jste teda win3x vubec ale nevidel.

Naopak, MDK 9.0 a 9.1 jsou natolik povedene (MDK 9.1 si troufnu dat na
server, na 2.4.21 kernel), ze obyc user je ma asi uz 3 mesice a jenom peje
chvalu. Presel z woken uplne na linux. Nejvic ho dojalo, kdyz zrovna pri
ukladani vypli proud. Ma tam XFS, a po startu se podival na ten zrovna
ukladany dokument - no on tam byl!

Mate pravdu, jenze na druhou stranu se o ten jeho system musi starat banda
spravcu (moje zkusenost, muzu srovnavat lidi na dedine co maji wokna a ty
co maji linux - tem s linuxem ho jenom nainstaluju, zatimco ti wokenni me
volaji co mesic), zatimco linux jede jako cerna skrinka. Hadejte co mate v
MITE routeru? Zadne wokna, Linux!

JL.