Nastaveni Mutt list-reply

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Sobota Červenec 12 01:12:24 CEST 2003

On 11-07-2003 16.25 +0200, Ing. Vlastimil Pospichal wrote:
> Nazdar pratele,
	zdravim,

> mam takovy drobny problem: Nektere MUA (napr. The Bat!) obcas posilaji
> do konferenci zpravy s adresou ve tvaru napr.
>
>   Petr Svacinar <linux na linux.cz>
>
> protoze puvodni tazatel se jmenuje Petr Svacinar. Kdyz se na takovy mail
> pokusim odpovedet, nechci tam takove jmeno nechavat a proto ho rucne
> odmazavam tak, aby tam zustalo jen <linux na linux.cz>.
cistejsi a universalnejsi reseni je pres formail, procmail.
mrknete se na man procmailex - priklady a pak na man formail.
to je myslim, to co hledate. ja takto resim formatovani pgp signatur,
nez mi prijde mail a jeste bych rad vyresil filtrovani nekterych
nesmyslu z mailu typu reklama na seznam, centrum a avg.
a je to nezavisle na MUA.

> Da se nejak v Muttovi nastavit, aby to v pripade konferenci delal
> automaticky? Help jsem uz prosel nekolikrat, ale lek jsem na to nenasel.

to jsem nezjistil. mozna, ze by se dalo nejak domluvit VIMu, aby kdyz
otevirate soubor ci zavirate soubor s mailem, tak aby to formatoval.
nekde jsem videl skript do vimu, ktery vymazava signatury.
http://vim.sf.net a nekde to tam je ve  skriptech.
ale to uz zavani programovanim ve VIMu.
zde nevim, zda pouzivate VIM jako externi editor v muttu.

zatim
  pavel kysilka