Pomaly start linuxu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Červenec 12 03:33:17 CEST 2003

> rikaji
>
> Clovece, tak to jste teda win3x vubec ale nevidel.
Delal jsem v nich 5 let (w3.11) nez jsem presel na W98.

> Naopak, MDK 9.0 a 9.1 jsou natolik povedene (MDK 9.1 si troufnu dat na
Nehadam se, ja naposledy videl (u sebe doma) MDK8.1 a zkousel jsem GNOME i
KDE a oboji bylo hnusne :-) Ted sice pracuji s linuxem temer denne, ale
pouze se servery v textomode. Naposledy jsem videl RH8.neco a v Xkach s KDE
to bylo opet osklive. No ale musim pro objektivnost dodat, ze mi i Gatesovo
WinXP pripadaji osklivejsi, nez W98 nebo W2K.
--
Petr