Sitovka v NB Acer TM 230 XV

Petr Janda janda na mendelu.cz
Sobota Červenec 12 09:03:46 CEST 2003

> No já jsem zkoušel pár různých Acer TM notebooků a zrovinka s mým
> oblíbeným Debianem a se síťovkou jsem nikdy neměl problémy. Typoval bych
> to spíš na kabel apod. Jak máte propojeny ty 2 PC?
>
> 	Jarda

Krizenym UTP kabelem :-) s tim problem neni - jedu s jadrem od SuSE -
vse OK, dam reboot a jine jadro - popisovany problem, restart opet do
SuSE a vse opet OK.

Je to tutove jadrem, ja tech jader vyzkousel uz moc a s tim od SuSE to
chodi. Problem je, ze to maji tak opatchovane, ze tam uz nenarvu ten
patch na swsusp (a ten na notasu chci) Sitovka se tvari jako rtl8139,
zkousel jsem i ovladace z http://www.scyld.com/network/rtl8139.html ale
problem je stejny.

Osobne si myslim, ze to bude nejakyma cachrama na PCI sbernici, ale
nejsem tak dobry, abych vystopoval jak to "opravit".

Takze ma nejake SuSE jadro v sobe uz swsusp (stahnul jsem vcera
2.4.20-86 ale to swsusp taky nema), nebo rozchodil nekdo sitovku na
tomhle notasu dohromady se swsusp?

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.