wifi dwl520+ acx100 rh9

djiri na centrum.cz djiri na centrum.cz
Sobota Červenec 12 15:33:01 CEST 2003

pokousim se rozhjbat jiz delsi dobu tuto kartu na rh9 ( zatim v
podstate bez vysledku), nejdrive jsem skousel bin ovladac ktery ma byt
 pro rh9 z adesy http://www.ivor.it/wireless/acx.html, ten mi pro
natazeni aktivci zarizeni tusim ( eth1) ,jen zvisi zatizeni procesoru
skoro na 100, jede pinknout na kartu, ale iwlist vypise nesmysly (
hromada cisel u mne jsou ve skutecnosti dostupne dve ap), nejde
iwconfig eth1 ap ..... , to neni prej podporovano, kdy skusim prepnout
kanal tak se taky nic nedeje a td..., pak jsem skousel driver z
http://acx100.sourceforge.net/ , po tom co jsem si precet redme asi po
 1h , a zjistil ze ke svemmu prekladu potrebuje binarny driver pro mdk
8.2 ( jadro 2.4.18), se mi ho podarilo i prelozit, ale zas nejde v
momente kdy prepnu kartu do modu managed a skusim pinknout na nekam do
site karta ip 192.168.1.31 za ni  192.168.1.230 , ve vejetsine pripadu
chcipne jadro, nebo sit nedostupna... muj posledni pokus byl z
ovladacem pro MDK8.2 jadro 2.4.18 , te stary mandrak jsem si instalnul
s presvetsenim ze ted uz to musi jit ( na netu jsem se docet ze to
normalne chodi) ale zas ....., uz si nevym rady a nic me nenapada.
Jinak muj HW karta dwl520+ fw 1.9
deska chpset via kt400
proc duron 800
 zvukovku mam sb live , kdesi jsem cetl ze se stou kartou ve nejak
nesnesou ( ve winech) ale neslo to ani kdyz sem ji vyndal....

Pokud se nekomu tuto kartu podarilo rozjet rad bych vedel s jakymi
ovladaci na jakem hw s jakou distribuci a evet jestli resil nejake
nenormalny problemy a  td.....

Predem dik za pomoc
Jiri Dvorak ( nyni nespokojeny uziwital windousu)

Novinka to sice není, ale ta cena! Nokia 3410 již od 977 Kč. www.oskar.cz http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.oskarmobil.cz/handsets/hs_view1.php3?nob=1&lang=cz&hs_id=46&ii=1