NoteBook+XFree-4.3.0+externi PS/2mys+blikani LED

Jakub Mahdal Mahdal.Jakub na seznam.cz
Sobota Červenec 12 17:12:38 CEST 2003

Dobry den preji vsem,
        mam problem s XFree86 verze 4.3.0 pri nasledujicim nastaveni:

Situace:
Hardware-NT Armada M700(builtin touchpad), PS/2mys genius websroll
eye+, (stejny problem i s netscroll eye+, vic PS/2 mysi s wheelem jsem
nezkousel)

XF86Config-4:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse2"
        Driver      "mouse"
        Option      "Protocol" "ImPS/2"
        Option      "Device" "/dev/psaux"
        Option      "Buttons" "5"
        Option      "SampleRate"  "100"
        Option      "ZAxisMapping" "4 5"
EndSection

Problem spociva v tom, ze Xka startuji odhadem o 20sekund dele nez
predtim, start je doprovazen nekolikerym blikanim vsech Lock LED diod az
pote najedou samotne Xka. Mys pote funguje, nicmene po prepnuti do konzole
a pak zpet do Xek se opakuje situace ze startu(blikani LEDek, a cekani
nekolik desitek sekund). Dalsi start Xek je provazen jeste delsi prodlevou
a vicero blikanim LED diod.
Abych nasel problem zkousel jsem na masine vedle paralelne
spustit vzdalene:
"tail -f /var/log/XFree86.0.log"

Blikani nasleduje po radcich:

(II) Keyboard "Keyboard0" handled by legacy driver
(II) XINPUT: Adding extended input device "Mouse2" (type: MOUSE)
- -----------------tady to ceka a blika...-----------------------------

Pred touto konfiguraci jsem mel mys resenou pres
repeater(gpm, a v XF86Config-4 device /dev/gpmdata, protokol Auto).
Fungovalo to bez problemu, avsak repeater mi V X neumoznoval scrollovani
koleckem. Problem je v tom protokolu ImPS/2 v nastaveni XF86Config-4, kdyz
dam protokol "Auto" najedou Xka bez problemu, nicmene nefunguje mys.
Zkousel jsem vsechny protokoly z "man 4 mouse", ale zadny z nich mi s mysi
nefunguje- bud znama situace s prodlevami a blikanim LEDek nebo nefunguje
mys vubec.

Progoogloval jsem ruzne stranky,  avsak nikde jsem tento problem nenasel.
Je dost mozne, ze se to tu nekomu uz stalo. Nema nekdo nejake navrhy?

Uvitam jakoukoli pomoc, za kterou predem dekuji.
S pozdravem

| written by:     Jakub Mahdal       |
| gpg:            0x767328EB         |
| phone #:       +420 608 612 786    |