Problem s MySQL

Karel Sybera karel.sybera na axis.cz
Sobota Červenec 12 22:03:39 CEST 2003

Ještě jsem zkusi kolegu a zde je jeho návrh:
Nejdříve bych se pomocí netstat snažil zjistit, zda uvedený socket někdo
používá. Pokud ano, řešil bych, kdo a proč to je.
Pokud ne, pak bych to tipoval na visící semafor (jsou vidět někde v proc). Zde
by mělo strace pomoci zjistit, o jaký semafor se jedná. Pro jeho shození by
měla existovat nějaká utilitka (já to kdysi s TapeWare řešil tak, že jsem si
udělal malý program v C...)
Slávek Banko