Fw: SATA

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Červenec 12 22:12:32 CEST 2003

Dne Sat, Jul 12, 2003 at 06:54:03PM +0200, matejic na troja.fjfi.cvut.cz napsal:

> Ja mam desku s chipsetem
> Intel 865PE / ICH5
> a SATA rozhrani mi na Linuxu (slackware 9.0) bezi bez problemu a bez
> instalaci cehokoli.
>
> Ale mam tam normalni IDE disk s redukci SATA/IDE, (IDE disk zapojeny prez
> redukci do SATA slotu). To ale myslim na situaci nic nemeni.

Pokud mate chytry BIOS, muzete u ICH5 zapnout, ze se tvari jako sata radic
jako bezny disk. Potom ho vidi jak linux, tak dos, tak cokoliv jineho. Nejde
ale zapnout DMA, takze vykon je dost hrozny. Tohle plati jen pro ICH5,
jestli je tam cokoliv jineho (obvykle promise) tak nic takove zapnou nejde.

Aby to chodilo nativne, je potreba jadro 2.4.21 a nejlepe s -ac5 patchem.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.