Nastaveni Mutt list-reply

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Červenec 12 22:15:15 CEST 2003

Dne Sat, Jul 12, 2003 at 01:27:17PM +0200, Ing. Vlastimil Pospíchal napsal:

> Obávám se, že to není to co hledám. Příchozí maily modifikovat nechci,
> s procmailem i formailem jsem kamarád. Potřebuji jen mírně modifikovat
> cílovou adresu ODCHOZÍ pošty, aby maily do konferencí obsahovaly pouze
> mailovou adresu a nikoli (často zmršené) jméno.

Hm, skuste se podivat na send-hook, nebo na folder-hook, pokud se to tridi
vsechno do jednoho mailboxu. Tam bych pak skusil dat

my_hdr To: Konference linux <linux na linux.cz>

nezkousel jsem to, ale chodit by to mohlo.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.