internetova kavarna

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Červenec 13 12:09:40 CEST 2003

On Sun, Jul 13, 2003 at 02:30:04AM +0200, Petr Vileta wrote:

> Take se chci pozeptat, kterou distribuci byste doporucovali pro desktop. Ja
> vim, "kazda liska chvali svuj ocas", ale urcite neco JE vhodnejsi nez neco

Důrazně vás prosím, neposílejte sem, prosím, takové dotazy. Nic vám to
nepřinese, pouze vyvoláte bouřlivou a týden trvající flamewar, ze které
si stejně nic podstatného neodnesete.

> jineho. Obecne jsem zatim dospel k zaveru, ze RH se pouziva hlavne na
> servery a MDK a Slackware na desktopy, pricemz MDK by pry melo desktop

Každá distribuce se hodí jak na server, tak na desktop. Záleží jen na tom,
co si z ní nainstalujete. Rozdíl mezi Redhatem a Mandrakem na jedné straně
a Slackwarem na druhé je pouze v tom, že Redhat a Mandrake jsou uživatelsky
přítulnější (ohledně instalace a správy), Slackware je spíš pro "starou
školu". Pokud si během půl roku stejně všechno předěláte k obrazu svému
(včetně startovacích skriptů) a polovinu software překládáte ze zdrojáků,
pak je pro vás Slackware ideální.

                                                           Michal Kubeček