Sitovka v NB Acer TM 230 XV

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pondělí Červenec 14 06:50:02 CEST 2003

> Hmm, a svoje jádro jste kompiloval? Zkoušel jste kompilovat s různými
> volbami u driverů 8193? Když zkompilujete podporu pro tuto síťovou kartu
> jako modul, co to nahlásí při natažení?

Ta sitovka ma ovladace i pro w2k (Acer je ma/mel na svych strankach),
takze to imho cista rtl8139 nebude)

Zkousel jsem jadra
2.4.19(SuSE) - chodi
2.4.20(SuSE) - chodi
2.4.19 - nechodi
2.4.20 - nechodi
2.4.21 - nechodi
2.5.70 - nechodi

kombinace ruznych voleb samozrejme zkousel i prelozit vanilla jadro s
konfigurakem chodiciho jadra od SuSE. Proste maji nekde dobre chovany
nejaky "kouzelny" patch. Problem je, ze jich tam maji tolik, ze nektere
soubory jsou naprosto jine nez original. Zkousel jsem i do vanilla jadra
narvat modul ze SuSE, ale po ip link set eth0 up - to zahlasi segfault,
vypise registry a smytec. Obracene jsem tam ten modul nedostal
(unresolved symbol synchronize_irq)

Pri natazeni modulu to nehlasi nic, proste ho to natahne a tvari se, ze
vse OK - "jenom" to neprijima pakety :-/ Dokonce se to domluvi na
100 full duplex.

No alespon jedno pozitivum to ma naucil jsem se trochu lip pouzivat diff
a patch :-)

Mam pocit, ze mi to chodilo i nejakym RedHatim jadrem, ale to, co se
tyka patchu bude imho stejne
_TOUHLE_VETOU_V_ZADNEM_PRIPADE_NECHCI_ROZPOUTAT_DISKUSI_RH_vs_SuSE_
pripadne nazory prosim soukrome, mimo konferenci.

Cele to na me dela dojem, ze pokud budu pouzivat upravene jadro z nejake
distribuce, tak mi sice budou nektere veci chodit jednoduseji, ale stanu
se zavislym na distributorovi, co se tyce dalsich patchu, nebot ja uz
nejsem schopen je tam dodat.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.