internetova kavarna

Karel Kral co-as na quick.cz
Pondělí Červenec 14 08:25:49 CEST 2003

Dobry den,

Jarda Mikulík napsal(a):

> Důvody by se našly, stejně jako opačné, nicméně mohu jen doporučit.
> Takovou kavárnu provozujeme. :)

Ponechal bych stranou zalohovani (osobne bych home adresar daneho
uzivatele stejne po kazdem restartu nakopiroval ze zalohy ;-)

Ale jak se stavite k nefunkcnosti nekterych stranek ? (jdou prohlidnout
jen v IE - typicky nektere bankovni systemy a podobne) ? Myslel jsem
udelat par PCdel s Win, ale pripada mi blby, aby si lide museli
presedavat. Nebo jste zakoupil crossover ? (pod wine jsem zatim
nerozchodil IE - prestoze navody uz na internetu jsou ;-)

Predem diky za odpoved
Karel Kral
---