postovni server - posta uzivatelu na jedinem miste !!

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Červenec 14 09:59:56 CEST 2003

	Ze by pripojeni pomoci IMAPu?

>   Mozna pouzit neco malinkeho (Pegasus - umi totiz CESKY) a pri
> kazdem pozadavku ho spoustet po siti - on by pak prijimal v pohode
> maily do server slozky, ze ktere byl spusten.... Bohuzel se mi takove
> reseni NE AZ TAK LIBI (spis bych ho oznacil jako FUJ).

	Mozna je to FUJ, ale bylo to standardni na Novell siti, kde
Pegasus vznikal a i dnes v MS sitich vim presne o takovem pouziti (a ze
jsou to velmi rozsahle site)...