Nastaveni Mutt list-reply

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Červenec 14 14:02:52 CEST 2003

On Sat, Jul 12, 2003 at 22:15:15 +0200, Dan Ohnesorg wrote:
> [...]
> -> protože původní tazatel se jmenuje Petr Svacinar. Když se na takový mail
> -> pokusím odpovědět, nechci tam takové jméno nechávat a proto ho ručně
> -> odmazávám tak, aby tam zůstalo jen <linux na linux.cz>.
> -> Dá se nějak v Muttovi nastavit, aby to v případě konferencí dělal
> -> automaticky? Help jsem už prošel několikrát, ale lék jsem na to nenašel.
>
> Hm, skuste se podivat na send-hook, nebo na folder-hook, pokud se to tridi
> vsechno do jednoho mailboxu. Tam bych pak skusil dat
> my_hdr To: Konference linux <linux na linux.cz>
> nezkousel jsem to, ale chodit by to mohlo.

Problém je v tom, že tam zůstane původní hlavička (zkusil jsem ji také
odstranit pomocí "unmy_hdr To", ale nepomohlo). Výsledkem bylo, že se
do hlavičky To dostaly obě hlavičky. I kdyby to fungovalo, bylo by to
docela pakárna udělat pro každou konferenci (asi bych si raději napsal
skript). Původní má představa byla asi tato:

  send-hook '~t @linux.cz' unset reverse_realname

Ovšem reverse_realname slouží k jinému účelu.

On Mon, Jul 14, 2003 at 09:37:09 +0000, Matus fantomas Uhlar wrote:
> pokial viem, nie. a myslim si ze toto je _chyba_ battu a treba to riesit na
> jeho strane. Ci je mozne v battovi tuto hlupost vypnut, neviem.
> Matus "fantomas" Uhlar

V Batu je to řešitelné, Michal Bilcik to popsal takto:

Account/Properties/Templates/Reply a tam dole zaskrtnut polozku:
Do not use FROM name to REPLY-TO address

Chtěl jsem si však udělat vlastní řešení. V tuto chvíli vidím řešení jen přes

  set edit_headers

a následný filtr ve VIMu. Příchozí zprávy formailem modifikovat nechci.
Díky za snahu.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal