Postfix - POP3,IMAP

Dejma dejma na volny.cz
Pondělí Červenec 14 14:22:48 CEST 2003

Přeji všem lepší pondělí než mám já

Mám naistalírováno MDK9.1 Postifix+Courier-Imap-pop

Po problémech s autentizací se mi podařilo zfunkčnit pop3d a postfix.

Postfix přijímá mejly určené linux userům
Když se přihlásim jako nějaký user (na linuxu), tak tam přikazem mail
vidím jeho mejly.
Když se přihlásím outlookem ze sítě na SMTP/POP3 tak mi to odesílá OK,
autentizace do POP3 také OK, ale ty meljy z /var/spool/meil/$user
POP3 protokolem stáhnout nejdou - nejsou tam!.

Maildirmake++ ~/$user se vytvořily Maildir/cur ,new, tmp v adresáři
home/$user/

Do těchto adresářů by měly padat meljy pro jednotlivé uživatele, které
bych vybíral přes POP3, ale nepadá tam nic!

Jsem ztoho už hotovej.

Většinu jsem pořešil z
http://www.papouch.com/mailer.html
http://www.vazka.sk/~vix/sysadmin/postfix.html
Englicky moc neumím, ale podstatné rozluštím.

Potřeboval bych nakopnout, no spíše nakopad do ..., vážně už nevím co
dělám/nedělám špatně.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.