internetova kavarna

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Červenec 14 16:15:04 CEST 2003

	Coz se da nahradit i distribuci serveru na vice discich,
pripadne mit druhy server v zaloze... - neprijde mi to spatne reseni,
stejne jako jina reseni s centralnim serverem/managementem apod...

> BTW. a navíc věřte tomu, že 100 Mbps síť v kavárně s LTSP uštvete :)

	Pak by mne zajimalo, jak se asi provozuji X-Window terminal
aplikace, to behaji (a pred 5-8 lety behaly po 10Mbit Ethernetu!!!) po
teragigabitech? Vite, co jste ten prohlasil?:-)