PS ovladac tiskarny pro PS2PDF

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pondělí Červenec 14 17:16:56 CEST 2003

Hi

Pouzivam obycejnou HP Color LaserJet a celkem to chodi.
Jako prikaz pouzivam:
gs -dSAFER -q -dNOPAUSE -dBATCH -sDEVICE=pdfwrite -dCompatibilityLevel=1.2
-dLZWEncodePages=true -ddEmbedAllFonts=true -sPAPERSIZE=a4
-sOutputFile=/home/${USER}/PDF/${FILE}.pdf -f $FILE
Jinak doporucuji podivat se na PDFcreator:
http://sector7g.wurzel6.de/pdfcreator/index_en.htm

Petr Balas

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)