Prechod LPRng -> CUPS

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Červenec 15 11:37:46 CEST 2003

Dobry den,

neprosel jste nekdo podobnou cestou. Je to jiz davno, co jsem si pomerne
dlouho hral s nastavenim LPRng a dosahl jsem uspokojiveho stavu. Nyni,
kdyz je v RH LPRng potlacovan, bych chtel zkusit prejit na CUPS, ale
nemohu prijit na nektere drobnosti.

v LPRng jsem mohl pomoci parametru -Z upravit aktualni tisk napr. takto:

lpr -Zinupper,duplex,twoup -Ptiskarna

a vytiskly se mi oboustranne z 2. zasobniku na A4 dve stranky zmensene
na A5. Kdyz jsem hledal tuto moznost v CUPS, nenasel jsem analogii
moznosti "twoup".

Zjistil jsem, ze v ramci gnome (zrejme v knihovnach gnome-print nebo tam
nekde) mi to nabizi nastaveni tiskarny pri konkretni tiskove uloze.
Bohuzel napriklad v galeonu je toto ignorovano (tj. nastavenim se nic
nezmeni), ale evolution tiskne spravne.

Mate nekdo stejne zkusenosti? Mam se smirit s tim, ze je to ve vyvoji a
casem budu tisknout i z galeonu? Nebo to lze uz nyni nejak obejit?

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.