sdileny buffer pro cut'n'paste mezi gpm a xfree

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Červenec 15 11:54:09 CEST 2003

Ahoj!

> nevite nekdo jak vyresit sdileni bufferu pro cut'n'paste mezi gpm a xfree?
> docela me s**e kdyz musim veskera url ziskana na konzoli ukladat do
> nejakeho fajlu a pak nasledne v ixech davat "less file", znovu oznacit a
> hodit do mozilly.. neni tu nekdo kdo uz tenhle problem uspesne vyresil?

No... s galeonem to delam tak ze mam skript
ktery dela

DISPLAY=:0.0 galeon _1 &,

galeon rekne "already running, using existing
session", a jsem happy... Ale obecny cut&paste
by byl lepsi...
--
				Pavel
Written on sharp zaurus, because my Velo1 broke. If you have Velo you don't need...