internetova kavarna

Karel Kral co-as na quick.cz
Úterý Červenec 15 18:36:46 CEST 2003

Dobry den,

Jarda Mikulík napsal(a):

> Nejdřív musím podotknout, že MS IE only webů velmi ubylo za tu dobu co
> to provozujem i na českém netu...

To mate asi pravdu. Ale porad narazim na nejake (potrebuju stahnout
ovladac a pod.) ze se tam proste nedoklikam...

> Nefunkčnost některých stránek se řeší buď změnou prohlížeče (k dispozici
> mají Mozillu, Konqueror, Operu) nebo identity v něm (i do Mozilly je
> addon, který umí jednoduše změnit identitu, pokud je to potřeba), to

Menit identitu v Mozille (kterou jedinou vice sleduju co jsem presel na
svem desktopu na linux) umim. Ale pokud x minut klikam na nejakych
strankach abych neco stahnul a posledni klik neucinim (nebot ten
ctverecek treba neni v Mozille videt ;-) me dokaze nadzvednout tak, ze
nezkousim zadne dalsi prohlizece a jdu to rovnou proklikat znovu z
kolegovo IE.

Dle meho zatim bez IE inet kavarna nejde udelat - myslim - pokud chci
byt korektni k jejim navstevnikum. (zkouset ruzne prohlizece az to
konecne najede, pripadne hovorit s nim o tom, ze si zrejme musi udelat
freemail/banku jinde a pod. - takovej Janosik nejsem).

> našeho zákazníka. Nicméně takoví te opravdu jen IE stránky (Webbanking
> apod.), takových zákazníků je tak málo, že se ani nevyplatí špinit si
> ruce s Windows apod. :)

Reseni vidim zatim jen v osvete tvurcu www stranek. (pripadne rozbehat
IE v KDE ;-)))

> zkušebně asi 5x resetnul počítač po sobě i když to nebylo třeba - vyrval
> si klávesnici z portu při neopatrné manipulaci :) prostě zvyk, nejede to
> tak to resetnu :) )

Lidi jsou ruzny. Taky mam plne kapsy techto pribehu. Spise me ale zajima
funkcnost.

Zatim jsem take nenasel zadny softik na vyhodnocovani (aby uzivatel
videl pouzity cas, pripadne predplacenky, pocet vytistenych stran,
zakoupenych disket, CD ci kav - a celkova cena za to v pravem dolnim
rohu; a hezky "pultik" pro obsluhu). Jen pro win ;-(

Karel Kral
---