OT Mozilla 1.3 a problemy s touto newsgroup?

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Úterý Červenec 15 18:43:45 CEST 2003

On 15-07-2003 16.37 +0200, Jan Klugl wrote:

> Dobry den,
     zdravim,

  podle me newsy OT nejsou. to je vcelku jeden z hlavnich komunikacnich
  prvku na linuxu. bohuzel ale lidi dnes koukaji, spise na to co je
  v html a flashi.
> mam dost neprijemny problem s touto newsgroup, resp.
> v cteni prispevku. Pouzivam Mozillu 1.3 na RH7.* jako
> news clienta, server csnews.vslib.cz.
me to jede v pohode. ted jsem to zkousel.server pouzivam news.gts.cz .
zkuste zmenit server, zda se to bude opakovat.
klient slrn v textove konsoli. debian sarge.
jedinej problem, co mam je konfera linux.kernel, kde kdyz nactu urcity
pocet prispevku, tak misto treba 400 se mi nacita asi 75000(vsechny).
ale to je asi bug slrn.
> Problem: Nesouhlasi 'hlavicka' a 'telo', tj. v seznamu
> hlavicek je aktivni napr. Oak: Doporucuji dig. fotoaparaty,
> ale 'telo' obsahuje prispevek Re: legalnost kopirovani
> distribuci, [nahodou?] tez od Oaka.

me to jede.
> Prvni problem je dost kriticky :( vite nahodou nekdo co s tim?
>
> Diky
>
> --
>
>                                      Jan Klugl

	zatim