postovni server - posta uzivatelu na jedinem miste !!

Karel Kral co-as na quick.cz
Úterý Červenec 15 18:47:30 CEST 2003

Dobry den,

vodicka napsal(a):

>   Vsem dekuji za usmerneni a zkusenosti, pochopitelne vas
> budu informovat jak se mi to vede. Mno a az se mi zadari,
> mile rad vas seznamim s tim jak to u nas dopadlo.
>
>   Pokud by vas napadlo neco, co tu dosud nebylo receno,
> prosim prosim napiste! DEKUJI

No mozna jeste - delal jsem neco podobneho a protoze jsem se s tim
nechtel babrat udelal jsem toto: uzivatele vsichni pouzivaj stejnej
Outlook Express (je "zadarmo" ;-) a vsichni ho znaj), v registrech se mu
da nastavit kde ma hledat postu (ted si na ten klic nemuzu vzpomenout,
ale da se lehce najit) a ten jsem nastavil do jeho domaciho adresare
(treba F:\POSTA - kterej mu samba pres netlogon davno namapovala).

Je to smesice cestovnich profilu, lokalnich a pod. - ovsem funguje to
bezproblemu - vsichni utlouci lezou do F:ka (pripadne si tam neco
kopirujou mezi C: a F: podle nastaveni politik ;-)

Mozna to neni co ste chtel.

Karel Kral