OT Mozilla 1.3 a problemy s touto newsgroup?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červenec 15 18:48:45 CEST 2003

Dne út 15. července 2003 17:41 jste napsal(a):
> zdar,
>
> ja mam zasa s touto grupou problemy v kmaily.
> sa mi "rozburavaju" thready...
> teda uplne je to premiesane, popreskakovane atd..
>
> v inych to nerobi. (bugtraq)
>
> zatim. miso

Používám Kmail a bez problému odebírám příspěvky z linux na linux.cz a tyto jsou
OK news nepoužívám.

Jinak k mozille skuste použít novější 1.4 je do ni i čeština, akorát ta česká
se mi nepovedla nainstalovat nezobrazovala při instalaci písmenka tak jsem
stáhnul EN a počeštil.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |