OT Mozilla 1.3 a problemy s touto newsgroup?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červenec 15 19:18:47 CEST 2003

Dne út 15. července 2003 18:58 jste napsal(a):

> no ako hovorim. mne v Kmaily ukazuje rozne casy (dorucenia)
> pritom usporiadane su spravne, ale zasa mam aj thready rozbite.
>
> jednoducho zacne thread, pod tym je par prispevkov a potom
> sa mi nejake "RE:" hodi uplne inam a zasa podnim su prispevky
> atd.. napr. thread o inet kaviarnach mam v 3 threadoch

Ale to o inet kavarnach neni v jednom threadu, můžou za to uživatele co
odpovídají blbe atd....

Jinak pokud je to moc rozbyté tak mi to nějaký Kmail taky dělal (starší) teď
mám Kmail 1.5 a zde je to OK.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |