Nahravani zvuku z TV (line-in)

Vlastislav Dohnal xdohnal na aisa.fi.muni.cz
Úterý Červenec 15 19:59:13 CEST 2003

Ahoj,
mam RedHat 9 se vsemi vydanymi aktualizacemi. Snazim se pomoci mencoderu
nahravat z TV. Mam tv kartu ATI TV-Wonder propojenou se zvukovkou na line-in.
Pro prehravani TV pouzivam xawtv a vse funguje jak ma (zvuk i obraz). Kdyz
grabuju, tak video je v poradku a problemy jsou se zvukem. Aby mencoder
vubec fungoval, musim nejdrive vypnout artsd demon, ktery drzi zarizeni
/dev/dsp. Potom uz mencoder nahrava i zvuk, ale nahrany signal obsahuje pouze
jakysi brum (jako kdyz jede traktor), zadny naznak televizniho vysilani.
Samozrejme v mixeru mam vybrany line-in jako nahravaci zarizeni. Zkousel
jsem nahravani i pres mic, ovsem se stejnym uspechem (teda neuspechem).
V podstate se mi to tvari tak, ze nejsem schopen zachytavat signal prijimany
na line-in.  Zvukovou kartu mam integrovanou na desce, kodek AC97, typ
VIA VT8233.
Muzete nekdo poradit?
Diky,
	Vlasta Dohnal
Vlastislav Dohnal               e-mail: xdohnal na fi.muni.cz
Faculty of Informatics, Masaryk University, Brno, Czech Rep.