OpenGroupware.org

Středa Červenec 16 11:34:10 CEST 2003

On Sun, Jul 13, 2003 at 11:29:34AM +0200, Dan Ohnesorg wrote:
> [...]
Planujem to testovat, lebo akurat v august zacinam spolupracovat na projekte,
ktory chce nahradit exchange a neskor aj otlak.

> Vyzkousejte a uvidite. Zatim je to zoufale malo zdokumentovane, nejsou
> uvolneny nektere komponenty. Takze kdyz to napojite na outlook, budete
> platit (nevim kolik, ale moc to asi nebude).
Plugin pre outlook je closed-source a je vyrabany inou firmou, ako tou, co
povodne naprogramovala opengroupware. Stoji to asi 60EUR pre usera. Z
dlhodobeho hladiska je planovane spravit nezavisly opensource plugin.

Bohuzial, aj pre evolution je treba uzavrety plugin (ale iny), ale na tom sa
tiez pracuje.

Inac to vyzera zmysluplne, skusal som online demo a chatoval trocha s
vyvojarmi.

> zdravim
> dan
Bye,