Linux klient a sitova tiskarna na windows

ET etucnak na centrum.cz
Středa Červenec 16 14:09:59 CEST 2003

Ahoj,
  mam problem s tiskem z linuxove stanice na sitove tiskarne ve
windowsove siti :(
  Nainstalovala jsem RedHata (8.0) a mam windowsovou sit, na jejimz
jednom serveru je napojena sitova tiskarna, na ktere chci tisknout.
  V dokumentacnim projektu (kniha) je popsano pridani informaci o
tiskarne do souboru /etc/printcap. Mam nastaveno
HP8100:\
:sd=/var/spool/lpd/HP8100:\
:mx#0:\
:sh:\
:lp=/dev/null:\
 - pricemz na adresar /var/spool/lpd/HP8100 ma pristupova prava
uzivatel, ze ktereho chci tisknout.

Soubor .config v tomto adresari mam nastaveny takto:
share='\\server_name\HP8100 color'
(HP8100 color je sitove jmeno te tiskarny)
hostip=192.168.50.5  (IP toho serveru)

lpd je spusten, ale jakmile se pokusim vytisknout nejaky soubor:
lpr -PHP8100 cesta_a_jmeno_souboru

tak se mi nevypise zadna chybova hlaska ani nic jineho, ale na
tiskarne nic nevybehne (z windowsovych stanic to jde dobre).
  Netusite nekdo, co mam jeste udelat, aby se dalo konecne tisknout ?

 M.

Fabia WRC na startu - vyhrajte v SMS soutezi mobil Siemens M 55 a dalsi zajimave ceny!
http://www.skoda-auto.cz/competition/sms-soutez.asp