Lyx, *spell a _e_tina...

Ivan Bibr bibri na mandrake.cz
Středa Červenec 16 14:25:04 CEST 2003

On Wed, 16 Jul 2003, Pavel Dobes wrote:

> Dobrý den,
>
> Neřešil někdo náhodou problém kontroly pravopisu v Lyxu. Zkoušel jsem
> ispell i aspell a zdá se, že si nerozumí s š a ž. Ostatní písmena (co
> jsem prozatím kontroloval) rozpozná a vše funguje jak má.
>
> Zkoušel jsem i volbu použít vstupní kódování, ale zdá se, že to nemá
> žádný vliv. Všude kde se dalo jsem nastavil v konfiguraci lyxu
> češtinu...

Zdravim,

 kdysi jsem se s timto potykal, resp. LyX mne nechtel akceptovat temer
zadnou diakritiku. Resil jsem to pouzivanim escape characters a jejich
nastavenim na

 ěĚéÉšŠčČřŘžŽýÝáÁíÍúÚůŮóÓťŤňŇ

Je to nekde v menu, nevim ted ale presne kde, LyX uz moc nepouzivam.

S pozdravem

			Ivan Bíbr

--
  Mgr. Ivan Bíbr                        bibri (at) mandrake.cz
  					http://www.mandrake.cz

:wq