Back UPS CS APC 350 a RH73

Ondrej Svejda osvejda na seznam.cz
Středa Červenec 16 15:14:45 CEST 2003

Zdravím,

16.7.2003, 12:47:11, Martin Hankovec napsal(a):

> nezkousel nekdo rozchodit Back UPS CS APC 350VA pod RH7.3, pripojeni pres
> USB? Prelozil jsem "apcupsd" a vytvoril hid zarizeni. Zkusil testovaci soft
Nemám přesně tuhle, ale mám ji přes USB.

> V apcupsd.conf mam:
> UPSCABLE usb
> UPSTYPE usb
> DEVICE /dev/usb/hid/hiddev[0-15]
OK.

> Po spusteni demona mi ale zahlasi:
> Starting UPS monitoring:apcupsd FATAL ERROR in apcupsd.c at line 310
> apcupsd cannot continue without a valid driver

> a nenabehne. Hlasi, ze ma jen drivery UPSTYPE dumb nebo apcsmart,s temi
> ale take chce spravny ovladac a vysledek je stejny (cili nic).
USB se musí zapnout při kompilaci (--enable-usb atd.). Taky musí být zapnutá
podpora v kernelu, ale to asi máte, když jede ten test.

Na webu apcupsd je extra RPMko právě pro USB na RH7, tak ho zkuste.
http://prdownloads.sourceforge.net/apcupsd/apcupsd-3.10.5-1_rh7_usb.i386.rpm?download

--
Ondřej Švejda <osvejda na seznam.cz> (formerly osvejda na volny.cz)

Registered Microsoft Hater #5359328010