Coda, InterMezzo, RAID mirroring po siti

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Středa Červenec 16 21:34:27 CEST 2003

DD,
    neslo by to udelat ne na urovni zarizeni, ale az na urovni aplikace?
co to bude za data, smim-li se ptat? nejaka databaze? vsadim se, ze uz
to nekoho napadlo implementovat v nejake DB engine.

Neni nejaky takovy sitovy filesystem? Sice me nic nenapada, a NFS, AFS a
Coda to IMHO neumi, ale treba mel uz nekdo nejaky stejne zvrhly napad...

Mozna Vam nezbyde, nez to fakt implementovat v I/O logice Vasi aplikace.

Jeee, pokud byste to vazne delal, tak se hlasim jako vyvojar!

Ted me napada, ze existuje nejaka vrstva emulace SCSI pres sit... Nevim
jak se to jmenuje, ale to by mozna mohlo byt reseni.

Mejte se
    Tomas

--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html