Poraďte tiskárnu

Petr Janda janda na mendelu.cz
Čtvrtek Červenec 17 06:10:28 CEST 2003

> Nějak mi připadají HP catridge pořád menší a dražší. Dají se cartidge
> pro HP DJ 5550 doplňovat?

Nevim, jak do tehle tiskarny, ale asi se nebudou vyrazne lisit od
ostatnich. Do 6xx, 8xx, 9xx se urcite daji doplnovat, ale muze to taky
dopadnout spatne. U nas kdosi splasil jakesi balicky pro amaterske
plneni a obcas to potom nekomu zase vytece do tiskarny - prace na celej
den, nez se to vycisti. U naplni naplnenych nejakou firmou jsem zatim
tenhle problem nezaznamenal.

Jinak muj subjektivni pocit je, ze plnene proste nejsou to ono. Ze
originalni proste tisknou lip.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.