RE: Poraďte tiskárnu

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Červenec 17 07:45:00 CEST 2003

> máte někdo dlouhodobé zkušenosti s touto tiskárnou z
> ekonomického hlediska? Nějak mi připadají HP catridge pořád
> menší a dražší. Dají se cartidge pro HP DJ 5550 doplňovat?

No, ono je to docela tezke. Inkoustovky jsou proste levne, ale tisk maji
drahy. Musite si udelat nejakou analyzu, kolik toho vytisknete treba za
mesic, kolik stoji tisk jedne stranky. Pak porovnejte inkoustovku s laserem.
Teda druha vec je barevny tisk. Tam nemam nejmensi tuseni, kolik stoji u
laserovych tiskaren. No jeste do te analyzy budete muset asi zaradit
hledisko, kolik je stranek cernobilych a barevnych. Mozna by se vam oplatilo
mit tiskarny dve. Jednu laser na cernobily tisk a nejaky inkoust na barevny.
Osobne mam velmi dobrou zkusenost s Kyocerama. Spolehlive a levny tisk.

TNX