Winmodem ESS2898

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Červenec 17 08:16:15 CEST 2003

On Wed, Jul 16, 2003 at 08:08:05PM +0200, Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:

> trápil jsem se s winmodemem ESS2898, který se mi nepodařilo rozchodit.
> Našel jsem i nějaké moduly essmod.o, ale při pokusu o jejich zavedení
> mi modprobe oznámil, že modul byl zkompilován překladačem verze 2 a
> potřebuje verzi 3. Zdrojáky modulu jsem nenašel. Je nějaké řešení kromě
> popelnice? linmodems.org a google.com i archiv jsem prolezl, ale jiné
> moduly k nalezení nebyly.
>
> SuSE 8.2, distribuční jádro.

Ten modul je přeložen pro verzi jádra 2.4.18 z distribuce Mandrake. Pod
jiným jádrem pravděpodobně fungovat nebude. Někde jsem viděl skripty,
které modifikovaly binárku tak, že omezeně fungoval i ve vanilla
2.4.19.

Jelikož nejsou k dispozici zdrojáky toho modulu, tak musím s lítostí
konstatovat, že Váš problém pravděpodobně nemá řešení.

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX