prechod na RH - usb flashdisk a pod.

Jiri Chaloupka konf na chalu.cz
Čtvrtek Červenec 17 11:49:04 CEST 2003

Zdravim,
po vymene HW se mi s nim moc nepohodl SuSE tak jsem si rekl ze vyzkousim
RH (9)
Nicmene mam par problemu zpusobenych tim ze se ty distribuce lisi.
1/ USB flashdisk - na suse se mi audomaticky objevoval na sda1, na rh
jsem jej nenasel byt v logu ze startu je ze jej system nasel a pripojil,
diodka na nem sviti takze by skutecne pripojeny mel byt. Jak toto RH resi?
v /etc/mtab jsem nasel
usbdevfs /proc/bus/usb    usbdevfs rw 0 0
nasledny
mount usbdevfs rekne ze zarizeni je jiz pripojeno, jenze nevim kde.

zkusil jsem do /etc/fstab pridat
usbdevfs /mnt/sda1 ....
pri mount /mnt/sda1 distavam hlaseni ze to nelze nalezt v fstab

Jelikoz na tom disku neco mam, dal jsem vyhledavat jestli tam neni nekde
pripojeny ale nebyl jsem uspesny.

Kde to na RH9 hnizdi, nebo jak to resi?

2/ konfigurace HW - v cem se v RH konfiguruje HW jako TV karta a pod.?
stary RH mel setup jenze ten uz od v.8 tusim neni ...

Dik Jirka