prechod na RH - usb flashdisk a pod.

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Čtvrtek Červenec 17 12:32:06 CEST 2003

On Thu, Jul 17, 2003 at 12:09:07PM +0200, Jiri Chaloupka wrote:
> Do dmesg se podivam az vecer prijdu domu.
> to hlaseni jsem nasel v logu ktery byl oznacen jako log kernelu? to
> prvni co pise po startu ...
> Nemam to tu, psal o scsi0.
>
> Dik Jirka
usbdevfs nie je suborovy system ktory pouzivaju flashdisky (tie bezne
pouzivaju FAT). Je to "pseudo" suborovy system, nieco ako napriklad
procfs. Mal by byt mountnuty do /proc/bus/usb. Ak kernel pisal nieco o
scsi0 tak to znamena ze flashdisk (ako device) je pristupny cez
/dev/scsi0 alebo nieco podobne. Dalej je potrebny modul usb-storage.
Moja relevantne casti fstab-u:

/dev/sda1               /mnt/usb        vfat            noauto     0 0

O mountnutie usbdevfs (v pripade kernelu 2.5.x usbfs) sa mne stara
/etc/init.d/localmount (gentoo linux). Taktze riesenim by malo byt
loadnut modul usb-storage (modprobe usb-storage), najst v /dev prislusny
device a mountnut (mount -t vfat /dev/<ten device> /mnt/<kam to xcem>).

--
Martin Mokry a.k.a. Megac
Work: Network administrator @