nokia d211

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Červenec 17 14:19:28 CEST 2003

   From: Silhavy Filip <silhavyf na kolektory.cz>
   Date: Thu, 17 Jul 2003 13:21:55 +0200

Zdravím,

   > podarilo se nekomu naistalovat pcmcia kartu d211 od nokie ?

bohužel tuto kartu jsem ještě v ruce neměl, ale protože jsou k ní pouze
binární ovladače, doporučuji se jí zdaleka vyhnout. Používám SonyEricsson
GC75 a nemám s ní žádné problémy. Jediné problémy, které s ET Data Non-Stop
mám, způsobuje ET sám (nefunguje Path MTU discovery, klidně mi povolí
nastavit si MTU na 296 a pak nefunguje např. slashdot, servis24 apod.).
--
Pavel Janík

The microserfs have the option of paying too much now or paying too
much later.
                  -- Brad Scott about new license policy of Microsoft