termnal + detekce klavesy ESC

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Červenec 17 15:42:14 CEST 2003

Preji krasnu den !

Mam tu drobny problem s jednou linuxovou aplikaci (DB klient
Progress), uzivatel sedi u Woken a je pripojen pres Putty.

Potreboval bych, aby se v aplikaci dala detekoval klavesa ESC.
Ovsem tato se stejne tak pouziva i jako jakysi "prefix" slouzici
k rychlemu vyberu polozky v menu. Ovsem proto se v te aplikaci
uz neda detekovat, protze se jakoby ceka "co bude dal".

Da se toto nejak osetrit - tj. nastavit v linuxu terminal aby
pri stisku ESC,<pismeno> predal aplikaci 27,<kod pismena> ?

Hledal jsem v popisu termcap, ale o tomhle problemu jsem tam
nenasel nic. Zkousel jsem to pro nastaveni terminalu xterm,
linux a vt100.

Predem dekuji za tipy.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz