Chyba v kmail

Ondrej Cecak ondrej.cecak na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 17 18:55:40 CEST 2003

Dne čt 17. července 2003 08:42 jste napsal(a):
> Dlho som kmail nepouzival. Pouzival som evolution no ten mi zle posiela
> GPG sifrovane spravy. Teda posiela ich tak, ze napriklad na outlooku ich
> nie je mozne desifrovat. Preto som sa rozhodol ze budem pouzivat kmail
> ktory mi robi regulerne sifrovanie GPG.
> Teraz ta chyba: Ked spustim kmail tak sa mi vsetko zobrazuje spravne len
> zoznam priecinkov v lavom stlpci je prazdny. Su tam len pomlcky. Vyzera
> to ako keby boli pismenka biele na bielom podklade. Skusal som aj
> nastavit farbu pisma aj typ pisma no nic.
> Nevie niekto ako tuto chybu odstranit? Mam mandrake 9.0 update-ovany z
> [...]

mel jsem uplne stejny problem pri prechodu z KDE 3.0 na KDE 3.1.
kdyz jsem prisel, jak trivialne to udelat jsem mel chut vzit kladivko a ...

jde o to, ze levy sloupec, kde jsou normalne nazvy slozek jako MAILBOX, Dosla
posta maji temer nulovou velikost - resenim je zvetsit velikost leveho
sloupce, nejlepe mysi.

--
Ondrej Cecak