Hlasovy chat

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Čtvrtek Červenec 17 23:32:35 CEST 2003

> jde to provozovat na routeru s maskaradou tak, aby
> mohli byt ucastnici jak z venku tak zevnitr?
> tedy ne presmerovat porty a pomoci tohoto 'serveru'
> spojit obe site (lokalni a inet)

Tak na to jistou odpoved neznam, nezkousel jsem. Kdyz se ale clovek
zamysli (premyslim nahlas)... eth0 je ven, eth1 do privatni, sfreflect
posloucha na obou interfacech, takze kdyz je pravne nastavene routovani
a prijou konexe z venku, prida si venkovni IP, kdyz zevnitr tak prida
privatni IP a jakykoli 'zvuk' rozesila na vsechny co ma v seznamu...
no, pak bych rek, ze to mozna funguje. Venkovni adresy odtecou default
gw pres eth0 a privatni se routuji dovnitr site. Co ty na to? Pokud by
to neslo, tak by zas moc siroky vyuziti pri telefonovani nemel. Malokdy
je tak idealni situace, ze si volaj dve verejny IP...

Jestli to budes zkouset, tak mi dej vedet.

Dave