Chyba v PHP

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červenec 18 09:59:31 CEST 2003

On 17/07/2003, Michal Kara wrote:

>   Podle popisu chyby bych rekl, ze jako workaround staci dat
> safe_mode_include_dir do nejakeho prazdneho adresare, ne?

Pokud bude tahle promenna nebo open_basedir nastavena (kontroluje se
jestli neni prazdna, takze nestaci uvest neco jako "open_basedir="), tak
by se chyba projevit nemela. Takze nastaveni safe_mode_include_dir by
melo opravdu pomoci a snad ani nevnest zadne dalsi potencialni problemy
(narozdil od open_basedir, ktere obcas z historickych duvodu neni snadne
zavest). Ale neoveroval jsem to - pokud se nekdo touto cestou vyda, je
samozrejme treba to otestovat.

> P.S.: Ze by vysledek zkoumani hacku root.cz? ;-)

Presne tak.

> P.P.S.: Ja to porad rikam, ze php safe mode se neda verit...

No jo, ale cemu se da? Maximalne sam sobe a to jeste jenom obcas :)))

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka