BFU Problemy se SAMBOU

Kratochvil Jan kratochvil na rcd.cz
Pátek Červenec 18 11:48:19 CEST 2003

[posted and mailed]

> -ucetnictvi Abra gold
> - po najeti vsech uzivatelu zacaly WIN hlasit, ze nemuzou otevrit
> dalsi soubory, ze je nutno upravit sdileni, pocet souboru

To muze byt zpusobene zamykanim souboru
Mame ucetnictvi K2 (QGir Ostrava), tez pres Sambu, doporucuji vyzkouset
nastaveni v smb.conf - sekce [global]

kernel oplocks = false
oplocks = false

> - druhy zadrhel se projevil vzapeti. Nebylo mozno vytvorit soubory,
> prestoze preventivne byla nastavena prava na 777 a mista na HDD vice
> nez dost

Jak mate nastavene security v smb.conf ?

> - do tretice. Ve sdilenych adrearich neni videt soubory, ale programy
> v adresarich je mozno spoustet, prestoze nejsou videt.

To muze byt treba parametrem    	browseable = No ?

> - nepravidelne se meni prava na definovanych adresarich, po pouziti
> linuxconf, SWATu, popripade po rebootu :-(

Jak mate definovane uzivatele a skupinu ? /etc/samba/smbpasswd

Zaslani Smb.conf do konference by take mohlo objasnit vice. ;-)

> V dokumentaci jsem se docetl, ze je pravdepodobne nutno zvysit max.
> pocet oteviranych souboru v jadre. Nevim ovsem kde.

napriklad prikazem ulimit -n 44800

> Predem dekuji za pomoc.

Jinak Vam doporucuji se obratit na Aktis a.s.kde Vam kvalifikovane
poradi.
Kdyz jste si to ucto u nich koupil, urcite mate narok na bezplatnou
podporu.

Kratochvil Jan
network administrator
RCD Radiokomunikace