Databazovy server

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pátek Červenec 18 02:36:45 CEST 2003

> Potreboval bych prikazy jako brows, filtr a podobne.
>
> Dale bych se chel zeptat, je li mozno nejak v mysql osetrit rozdilne
> kodovani znaku pro jednotlive klienty. Nebo, zda by to umel nejaky
> linuxovy front end.
No ja s windowsovou foxkou nemam moc zkusenosti, ale v DOSove slo vytvorit
tabulku a po vytvoreni ji pomoci male utility zmenit codepage. Takto
upravenou prazdnou tabulku si schovam a kdykoliv potrebuju provest nejaky
select, tak delam select do teto tabulky (musi mit codepage stejne jako ma
MySQL, pokud mozno ne UTF-8, to asi Foxpro jeste neumi, ale muzu se mylit).
Takze pred provedenim selectu si nastavim SET NOCPTRANS TO tahleta_tabulka,
provedu select SELECT INTO tahleta_tabulka BLABLBABLA ... a dam SET
NOCPTRANS TO, cimz opet zapnu automaticky prevod kodovani. No a pak tu
tabulku pouzivam jak chci, napriklad browse je ve wokenni verzi "grid" a
vidim to kodovane spravne. Kdyz ji nepotrebuju, tak udelam ZAP a tim tu
tabulku zkratim na 0 recordu, ovsem jeji codepage zustanen zachovana pro
pristi pouziti.
Jak se spravne pouziva SELECT ve foxce moc netusim, temere jsem ho
nepouzival, ale prevod mezi znakovymi sadami ma Foxka od narozeni v sobe
automaticky, naopak se nekdy musi vypinat.

--
Petr