Open files, apache, zvetseni

Jan Krnavek linux na studentagency.cz
Pátek Červenec 18 13:11:53 CEST 2003

> Pres sysctl je to jeste snadnejsi - viz dokumentace, jak jsem psal
> minule, konkretne tedy
> linux/Documentation/sysctl/fs.txt

tak jsem nad tim dumal a nejsem schopen s hodnotou 1024 (ulimit -n) pomoci
sysctl hnout.
Dival jsem se do dokumentace  i na sysctl -a  na hodnoty ,ktere maji neco
spolecneho s filesystemem a otevrenymi soubory jsou fs.file-max a fs.file-nr
,ale ty ovlivnuji globalni nastaveni celeho jadra a ja potrebuju ,aby dany
user mel automaticky moznost pracovat s vice ,nez 1024 soubory,tod vse...
hanz