diskless klienti a init

Roman Vasicek rv na petamem.com
Pátek Červenec 18 08:47:31 CEST 2003

> A mate v runlevelu 6 definovane nejake cinnosti? Runlevel 6 nema pro init
> zadny magicky vyznam. To, ze se z nej provadi reboot je dano konvenci a je
> to realizovano tak, ze se v rl 6 spusti skripty, ktere nakonec jadru
> reknou, aby system rebootovalo.

 Ano, bylo to tak, ze mi chybely linky (skoro vsechny) v rcXd/ a to diky
spatnemu poradi instalace balicku pri vytvareni filesystemu.
Samozrejme, ze jsem vsechny chyby posilal do /dev/null, takze jsem si
nevsimnul ze nebyly inicializovany jednotlive sluzby - vytvoreny linky.
Ted uz to chodi, jen se mi zda boot strasne pomaly.

 Jak je na tom nfs vykonostne kdyz je v rw modu zpristupnen do site
adresar s cca 4000 soubory? Jedna se mi konkretne o /dev. Ti bezdiskovi
klienti maji root nasdileny pres nfs a zda se mi, ze strasne dlouho
bootuji:( Kdyz jsem pouzil devfs, tak se mi to zdalo rychlejsi, ale zase
jsem byl zasypan hromadou chybovych hlaseni o zarizeni /dev/blog...

 Co vsechno musi obsahovt minimalni /dev pro bezdiskove stanice s
podporou hw monitoringu?
- zero
- null
- ttyS0
- random
- console
- tty0
- i2c-0
- loop0
- lp0
- smbus
Co mi jeste chybi?

--
 best regards
  Ing. Roman Vasicek

 software developer
 PetaMem s.r.o., Ocelarska 1, 190 00 Praha 9 - Liben, Czech republic
 http://www.petamem.com/