Hlasovy chat

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Červenec 18 20:38:33 CEST 2003

ahoj,

jak tady vidim tu debatu o spekfreely, rad bych dodal par poznamek:

klienti pro linux nejsou nejlepsi, full duplex se mi na linuxu
nepodarilo nikdy rozjet, nevim na kolik se veci zmenily, ale v
dokumentzci pisou, ze duplexne lze v linuxu pouzivat pouze
jednoprocesove programy, ale sf jede na vice programech - sfmike,
speaker...
zkousel jsem i esd...:-(
pri half duplex neni v linuxu klient, ktery by umel sam alespon
prepinat...

pro windows je to asi nejlepsi z komplikovanejsich programu tohoto typu
(podle mne) - uzivatele nemaji probley i pres to, ze maji moznos si
nastavit skoro uplne vsechno.

textovy chat mezi lin-win nefunguje

mam sfreely rad a pouzivam jej, ale ted jsem otestoval novy gnomemeeting
(ktery ale hardwarove mnohem narocnejsi) a libi se mi to, bohuzel zatim
se mi to nepodarilo sprovoznit proti windowsum...nechapu jak to...

mym castym probleme je i to, ze to nemam s kym testovat - vcera jsem si
poridil sitovku a crossover kabel, tak si to ted budu testovat z domu
:-) , nicmene pokud nekdo hleda testera, dejte mi vedet, nemam s tim
problem, pouze musim vedet trochu dopredu... (mam pouze linux).

jinak existuje spooousta programu:
gphone
gnophone
openh323
rat
vat
linphone

bye
Petr
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Camphill Communities Ontario     .. _|\|  |/|_ ..
mailto:vanous na penguin.cz         .. \        /...
http://vanous.penguin.cz         ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
http://camphill.on.ca http://camphill.penguin.cz
Registered linux user #217487